با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ به‌کارگیری بازنشستگان در آموزش و پرورش به صلاح نیست/لزوم استخدام حق‌التدریسی‌ها
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: به‌کارگیری بازنشستگان در آموزش و پرورش به صلاح نیست/لزوم استخدام حق‌التدریسی‌ها

خبر24: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به‌کارگیری بازنشستگان در آموزش و پرورش به صلاح نیست بر لزوم استخدام حق‌التدریسی‌ها در این مجموعه تاکید کرد.

به کاوش خبر24 به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به نطق اخیرش در مجلس در ارتباط با جذب حق‌التدریسی‌ها در آموزش و پرورش اظهار داشت: از وزارت آموزش و پرورش می‌خواهیم در جذب نیروها اولویت را به نیروهای حق‌التدریسی بدهند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتظار داریم قوانین و طرح‌هایی در مجلس تصویب شود که مشکل حق‌التدریسی‌ها برطرف شود و مشکلی برای آنها پیش نیاید.

وی افزود: مشکلی که در بحث آموزش و پرورش وجود دارد این است که در بعضی از مناطق تراکم و مازاد معلم وجود دارد و در بعضی از مناطق محروم مثل استان بوشهر مشکل جدی کمبود معلم وجود دارد.

موسوی‌نژاد با اشاره به نحوه به‌کارگیری معلمان بازنشسته و با بیان اینکه ضرورتی برای این کار نیست تصریح کرد: نباید معلمان بازنشسته‌ای که از فنون و بعضی آیین‌نامه‌های تدریس فاصله گرفته‌اند دوباره برای تدریس به کار گرفته شوند.

وی تاکید کرد: اگر قرار بر تدریس است، بدون تردید نیروهای جوان و حق‌التدریسی‌ها اولویت اول در به‌کارگیری و استخدام در آموزش و پرورش هستند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید قوانینی تصویب شود که حق‌التدریسی‌ها از بلاتکلیفی که این چندسال گرفتار بوده‌اند درآمده و مشکلشان حل شود.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه نیروهای حق‌التدریسی تمام دوره‌ها را نیز گذرانده‌اند یادآور شد: نیروهای حق‌التدریسی که دوره‌های ضمن خدمت و متعددی دیده‌اند به‌دلیل نیاز مناطق محروم باید به هر نحو ممکن استخدام شوند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, | 8:53 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |